Vyplatí se podnikání na Amazonu?

Pokud se i vy rozhodujete pro podnikání na Amazonu, dobře si rozmyslete, jestli je to typ podnikání právě pro vás.  Podnikání na Amazonu není příliš vhodné pro úplné podnikatelské začátečníky. Pro koho je naopak takové podnikání vhodné, si povíme na následujících řádcích.

Nadějný produkt
V první řadě musíme mít dobře rozmyšlené, jaký produkty, případně jaké produkty, chceme na Amazonu nabízet k prodeji. Bezpochyby musíme mít produkt, který zaujme, z jakéhokoli důvodu, buď co možná nejširší možno skupinu nakupujících, případně je velice specifický a nelze jej jinde koupit.

Bezchybný zákaznický servis
Naprostá samozřejmost.  Zákazníci ocení, pokud budete na dotazy a stížnosti reagovat rychle a vstřícně.

Dostatečné skladové zásoby
Vždy mít dostatečnou zásobu na svém skladě.

Skvělá cena
Váš produkt musí mít skvělou cenu. Prodávat zboží, které má na Amazonu každý a nemít lepší cenu, znamená brzký konec.  Pokud ovšem dokážete zaujmout cenou, zákazníci si vás rychle oblíbí. V případě, že máte specifický produkt, který nikdo jiný nenabízí, můžete si dovolit cenu navyšovat. Stejně tak můžete cenu zvýšit, pokud máte skvělé reference od vašich zákazníků.

Reference
Dobré reference jsou nezbytnou součástí vaší reklamy. V případě, že zákazníci nebudou s vaším produktem a servisem spokojeni, dají to vědět a ostatní zákazníci u vás jen těžko nakoupí. 

Poplatky – individuální účet vs. profesionální účet
Individuální účet vám umožní mít vedení bez poplatků, ovšem za každý prodaný produkt zaplatíte paušální poplatek.Profesionální účet platíte měsíční paušál bez ohledu na to, kolik toho prodáte.

Poplatky za FBA
 Možno zjistit přímo na Amazonu díky FBA Revenue Calculatoru. Zadáte potřebné údaje a hned budete vědět, na kolik vás to vyjde.

Jak se říká: kdo nic nedělá, nic nezkazí.  A proto, zkoušejte nové věci, trochu zariskujte- ovšem ne bez rozmyslu, a třeba se i z vás stane úspěšný podnikatel. 

30. 11. 2016 | Posted in: Produkty | Komentáře uzavřeny